Liebster Blog Award + nature photos - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

Liebster Blog Award + nature photos

by - 7:46:00 PM


Hejka!
Zostałam nominowana do LBA przez Karolinę z bloga tajemnicze--drzwi, której serdecznie dziękuję i zabieram się do odpowiedzi na jej pytania :)

1.Dlaczego założyłaś bloga?
Kurcze! To jest naprawdę ciężkie pytanie, bo blogi miewałam odkąd pamiętam :D Przerabiałam onet, blog, nawet interię, aż trafiłam tutaj :) Po prostu to lubię, a kiedy tego nie robię, to czegoś mi w życiu brakuje.

2. Co sądzisz o osobach, które tworzą design same?
Sama jestem taką osobą, więc sądzę o takich ludziach jak najlepiej, haha:D Przede wszystkim muszą być na maxa wytrwali (cierpliwi), ciekawi tej design sfery i kreatywni :)

3. Jak starasz się promować bloga?
Najczęściej robię to na swoim snapie, instagramie, facebooku. Czasem zajrzę na jakieś grupy blogowe na facebooku i oczywiście odpowiadam na komentarze pod moim wpisem, odwiedzam i komentuję inne blogi.


4. Co myślisz o kom/kom i obs/obs?
Nie jestem jakoś wrogo nastawiona, o ile obserwacja jest uzasadniona (czyt. zamierzamy na swoje blogi zaglądać), a komentarz szczery, kreatywny, a nie zwykłe "fajny blog/zdjęcia"- bo tego z kolei nie znoszę. 


5. Ulubiony film?
Totalnie "Osobliwy Dom Pani Peregrine", a oprócz tego m.in. "Mr. Nobody", "Igrzyska Śmierci", "Brud","Wyspa Tajemnic", "Zanim się pojawiłeś","Now is Good", "Megan is missing", czy "Kwiaty na Poddaszu".

6. Wolisz gry komputerowe czy planszowe? Jakie?
W zasadzie lubię i te, i te :) Z komputerowych, jak większość dziewczyn, uwielbiam simsy :D Świetnie bawię się przy 'Just Dance' na xboxie. Jeśi chodzi o planszówki, to lubię grać z moim chłopakiem w scrabble, monopoly, albo z młodszą siostrą w farmera, chińczyka, czy układać puzzle :)


7. Bajki Disneya czy Dreamworks?
Bardzo trudne pytanie, bo zarówno Disney, jak i Dreamworks to całe moje dzieciństwo :D Z disneya uwielbiam filmy (czekam aż w internecie pojawi się "Piękna i Bestia" z Emmą Watson :D), no a Dreamworks - mój ukochany Shrek!


8. Miałaś lub masz pamiętnik?
Miałam, teraz prowadzę kalendarz i czasem naskrobię tam, jeśli wydarzy się coś fajnego. Teraz mój pamiętnik raczej zastąpił instagram :D


9. Twoja ulubiona książka?
"Córka Żywiołu" i pierwsza część "Igrzysk Śmierci". Aktualnie czytam "Dziedzictwo" i jakoś nie mogę przez nią przebrnąć, więc zabieram się do ponownego czytania jej od pierwszej strony.


10. Jakie masz socialmedia?
Najwięcej korzystam z facebooka, instagrama,(fotoinstagrama), snapchata(paulaflacko), ale prowadzę też tumblra, twittera oraz lubię przeglądać serwisy typu pinterest, czy weheartit :)


11. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Ojej, było tego naprawdę sporo :D Jedno z fajniejszych to wyjazdy do Niemiec, gdzie pracował mój tata (w jednej z większych stadnin koni). Uwielbiałam je głaskać, dawać kostki cukru, marchewkę :D Miałam 4 lata, a mogłam siedzieć na najpiękniejszym koniu w całej stadninie :D Piękne wspomnienia :)


Kolejny raz nikogo nie będę nominowała, jeśli macie ochotę, możecie odpowiedzieć na te same pytania, które zadała mi Karolina :)

Co myślicie o zdjęciach, które pojawiły się w tym poście?:)
Lubicie czytać LBA, czy raczej omijacie szerokim łukiem?:D
Buźka ;*!

You May Also Like

11 komentarze

  1. ja tez nie potrafie odpowiedzieć jednoznacznie nato dlaczego założyłam bloga :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    ReplyDelete
  2. Piękne fotki! :) Ja tam LBA chętnie zawsze przeczytam, co do bycia nominowaną to zawsze tego unikałam, ale często się okazuje, że w sumie fajne pytania i chętnie na nie odpowiadam :D

    ReplyDelete
  3. Świetne odpowiedzi i interesujący pomysł na połączenie tego z obrazkami natury :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Kilka tytułów filmów nie znam, muszę nadrobić skoro są przez Ciebie lubiane :)
    ja kiedyś miałam bzika na puncie pamiętników, ale przez to rodzicie wiedzieli o mnie zbyt dużo :D heheh
    fajne są te pytania :)

    ReplyDelete
  5. ciekawe odpowiedzi, tez lubie simsy :DD
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  6. Mam takie samo nastawienie jakie napisałaś w punkcie 3 oraz 4 - również tak samo promuje bloga oraz nie mam aż tak wrogiego nastawienia do wymian, aczkolwiek rzadko sie w nie bawię :)
    Fajny LBA! :)
    Zdjęcia super

    Pozdrawiam :)
    Lov:)

    ReplyDelete
  7. Ja osobiście lubię LBA i czytać różne wypowiedzi innych :)
    Pozdrawiam, zdjęcia zjawiskowe :*
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Fajnie poczytać Twoje opinie :D
    Z punktem 4 jak najbardziej się zgadzam :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ale cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥