April 23, 2017

Brand Sabbath



#BrandSabbath 
Słowem wstępu: BrandSabbath jest serwisem, który łączy zarówno twórców internetu, jak również ich odbiorców. Prowadzi kampanie reklamowe dla firm z udziałem m.in. nas -blogerów, gdzie działamy jako influencerzy (jednoosobowe działalności). Mamy dzięki temu możliwość zarobku na swojej pasji. BS to swoista wyszukiwarka i spis aktywnych blogerów i vlogerów, a także pośrednik w przeróżnych kampaniach reklamowych, które dzięki załodze portalu stają się znacznie prostsze i bardziej zrozumiałe, a przede wszystkim sprawdzone. 


Plusy:
+ Automatyczne odświeżanie najnowszych postów (możemy w szybki i łatwy sposób znaleźć się na samym szczycie Strumienia Głównego, dzięki czemu zostajemy zauważeni przez innych widzów i czytelników.) Jeśli post zdobywa zainteresowanie, polubienia i komentarze - utrzymuje się tam na dłużej!
+ Każdy użytkownik na swoim profilu ma linki do swoich social mediów, dzięki czemu odbiorca (firma, potencjalny klient) po jednym kliknięciu znajdzie się na naszym blogu, kanale, itp.
+ Dzięki serwisowi BrandSabbath, każdy z nas ma realną kontrolę efektywności postów poprzez Statystyki; m.in. zawiera liczbę wejść w nasze linki, na które inne osoby weszły za pośrednictwem portalu BrandSabbath
+ Każda kampania opierana jest o umowę (zazwyczaj zlecenie), dzięki czemu na koniec roku najprawdopodobniej dostaniemy zwrot podatku VAT


Jak wziąć udział w kampanii?
W zakładce "Giełda" dodawane są kampanie reklamowe, w których wziąć udział może każdy zarejestrowany użytkownik, a ilość zleceń przypadających na jedną osobę jest nieograniczona. Każdy, kto uważa, że dany produkt lub usługa pasuje do niego, jego twórczości lub po prostu jest zaciekawiony ofertą - może podjąć się danego zlecenia. Po ustaleniu warunków współpracy i przetestowaniu produktu lub usługi influencer(bloger/vloger) publikuje swoją opinię docierając do swoich odbiorców. Formalności są naprawdę łatwe, szybkie, a nawet przyjemne! Mamy pewność, że dana firma jest sprawdzona i współpraca z nią będzie na przejrzystych warunkach. 



Dlaczego piszę posta o tym serwisie i go Wam polecam?
Niedawno, właśnie przez pośrednictwo BrandSabbath, pokazywałam Wam serwis Chmiuro. Szybko dostałam umowę, przeczytałam ją, podpisałam i odesłałam. Po ukazaniu się serii postów (blog, facebook, instagram) niezwłocznie otrzymałam zapłatę za mój wysiłek. Wszystko przebiegło naprawdę sprawnie, a kiedy miałam wątpliwości, dostałam szybką odpowiedź co i jak, i zostałam uspokojona. Nie mam oszałamiającej liczby obserwatorów, czy wyświetleń, a mimo to, to co tutaj robię sprawia mi ogromną przyjemność. Postanowiłam w końcu zacząć czerpać z tego jakieś korzyści - bo czemu nie? Skoro mogę robić to, co lubię, a dodatkowo coś z tego mieć, to wybór jest dla mnie logiczny. Z tego też powodu zaczęłam pobierać symboliczne opłaty za szablony i de facto czas, który na nie poświęcam. Niejednokrotnie bowiem wymaga to ode mnie kilku wyrzeczeń. Poza tym, jeśli chodzi o posty tego typu (Chmiuro, BrandSabbath) - nie polecałabym Wam czegoś, do czego nie jestem przekonana i nie zgodziłabym się na żadne warunki, gdyby to, co miałabym "reklamować" nie pasowało do mnie lub było sprzeczne z moimi ideami. BS jest miejscem dla takich osób jak ja, jak Ty! Tak jak wyżej napisałam - dlaczego nie spróbować, skoro już masz szansę?:)


1 comment:

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥