January 29, 2017

Kolejna paczka od Zaful!


Cześć!
Pokażę Wam dzisiaj zawartość ostatniej paczki od zaful.com. Mam nadzieję, 
że post Wam się spodoba, podobnie do rzeczy, które wybrałam. Zachęcam Was do klikania 
w linki podane na końcu posta, a w kolejnym poście wybiorę trzy blogi osób, które to zrobią 
i poinformują mnie w komentarzu :) Ponadto zachęcam Was do zadawania mi pytań odnośnie 
hybryd, bo chciałabym przygotować jakiś fajny post na ten temat, żeby obalić mnóstwo mitów, 
które na ten temat powstają :D Zaczynamy!! :)


Pierwsza sprawa, nad którą ubolewam to rozmiary. Głównie mam na myśli tutaj rozmiar
spodni. Na foliowej torebce widniał rozmiar S, czyli taki, jaki zamówiłam. Niestety jak wynika 
z metki spodni - ich rzeczywisty rozmiar to M. Leżą okej, jednak są za duże w pasie, przez co trochę
 zjeżdżają i muszę je co jakiś czas poprawiać, a nie jest to zbyt komfortowe. Pasek niestety odpada,
ponieważ spodnie nie mają szlufek. I jaką trzeba być "mną", żeby tak czy siak ciągle w nich śmigać
i się nimi zachwycać !:D Materiał jest świetny i bardzo podoba mi się ich żywy, niebieski kolor :)
Do tego są mega elastyczne i fajnie dopasowują się do ciała.







Koszula jest przepiękna, ale również ma swój minus. Mianowicie nie ma zaszewek, 
przez co kiedy do końca się wyprostuję - brzydko się naciąga i kufruje na biuście :<









Natomiast bikini - dół leży świetnie i prezentuje się zjawiskowo! Sesja w nim najprędzej ukaże się 
na wakacjach - ale obiecuję, że będzie to sztos! Góra jest ciut za mała, ale dosyć znośnie, 
więc w całości jestem zakochana. Wzór palm bardzo przypadł mi do gustu! :)


A, no i istotna informacja - paczkę zamówiłam 30 grudnia, a dotarła 16 stycznia, więc trwało
to ok.10 dni roboczych. Poprzednia paczka również doszła w podobnym czasie. W porównaniu
do paczki od Rosewholesale, na którą czekałam ponad miesiąc - niebo a ziemia :)





Nie zapomnijcie o pytaniach odnośnie paznokci hybrydowych
oraz informacji, że poklikaliście w linki ^^ Buziaki !:*

31 comments:

  1. Ale świetne rzeczy! Bardzo podoba mi się bikini. Sama mam podobne i tylko czekam aż założę :)
    Również do gustu przypadły mi spodnie. Mają fajny, jasny kolor. Na pewno będą pasować do wielu stylizacji. Masz taką cudowną figurę, że chyba we wszystkim wyglądasz dobrze :D

    Pozdrawiam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciuszki ładnie się na tobie prezentują ;p Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  3. Wszystkie ciuszki wyglądają świetnie na Tobie! Poklikane wszystko :)
    Spodnie najbardziej przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  4. Spodnie są cudowne, sama bym takie zamówiła, ale nie jestem przekonana do zakupów poprzez internet, a co dopiero tak daleko..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie shikatemeku.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Spodnie super się na tobie układaja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    ReplyDelete
  6. Poklikałam :)
    Świetne rzeczy, ta koszula jest przepiękna, a te naszywki dodają jej charakterku :)
    My blog KLIK

    ReplyDelete
  7. Super rzeczy! Obserwuję.

    ReplyDelete
  8. Super rzeczy! Chyba strój najbardziej mi się podoba, aż się chce wakacje! ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Ta koszula jest bardzo ładna! :)
    Obie stylizacja bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Świetne rzeczy, zwłaszcza koszula :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  11. Bikini najlepsze! ;) Reszta nie mój styl, ale Tobie pasuje :) Z tymi rozmiarami też zawsze mam problem, ale zwykle przychodzi za małe ;) pozdrawiam
    annatajemnicza21.blogspot.com
    ( poklikane, liczę na rewanż- w poście o rosewholesale lub innym tego typu ;) )

    ReplyDelete
  12. Podobają mi się takie spodnie z wyższym stanem :) I koszula również bardzo ładna. Też zamówiłam jedną na Zaful, z tym, że jest cała niebieska, bez kwiatowych dodatków :)

    ReplyDelete
  13. Piękne rzeczy wybrałaś ta koszula jest mega 😍

    ReplyDelete
  14. świetnie wyglądasz w tych ciuszkach ;) takiej figury można tylko pozazdrościć! buziaki i zapraszam do siebie, tysiatestuje.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. Chowaj ten brzuch! ale... w sumie masz piękny to pokazuj :)
    super rzeczy dostałaś ;) Do mnie tez niedawno przyszły, ale...oj długo szły :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl coś nowego na blogu! :)

    ReplyDelete
  16. Z rozmiarówką na zaful jest cieżko, ale gorzej gdy przychodzi rozmiar który wybrałaś, ale wymiary na to nie wskazują ;/
    Ps. Zajmij się bannerem bloga, został wykonany nie dopasowany i przez rozciągnięcie do potrzebnego rozmiaru jest po prostu rozmazany i nie czytelny.

    ReplyDelete
  17. Spodnie to po prostu petarda! Genialne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie!
    http://bymoiree.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  18. Jejku idealna figura ♥ Ciuszki ślicznie leżą, nawet spodnie :D

    ReplyDelete
  19. ale pięknie wyglądasz! elegancja, kobiecość i 100% szyk:) mega:) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  20. Podoba mi się twoja figura ;) Bardzo podoba mi się ta koszula *.*
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. najbardziej spodobała mi się bluza :) fajne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  22. Kliknięte :). Spodnie i bikini najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    ReplyDelete
  23. Ta koszula jest szałowa!!! Super!
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. Koszula i bikini mega! ja właśnie czekam na paczkę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Wszystkie zamówione przez ciebie rzeczy mi się podobają. Ja chyba postawię przy kolejnym zamówieniu właśnie na strój do kąpieli na lato. Wiem, że pojadę nad morzem, a więc się przyda ;D

    ReplyDelete
  26. Bardzo profesjonalny wygląd bloga C:
    Ja bym była zadowolona z takiej paczki ;)

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥