December 26, 2016

Nowy rok za pasem





PODSUMOWANIE ROKU 2016
Jak zwykle w pisaniu takiego podsumowania bardzo pomocny jest mi instagram.
To właśnie tam ląduje najwięcej moich wspomnień, ulubionych chwil. Ten rok minął
mi jeszcze szybciej od poprzedniego i nie mam pojęcia czy to dobrze, czy źle. Głównie
chyba dlatego, że zaczynam sobie uświadamiać jak ten czas *przepraszam* zapieprza!
Ledwo się obejrzałam i to, w czym "wczoraj" pokładałam nadzieje i plany - "dzisiaj" już
w zasadzie zniknęło. Wszystko super o ile zniknęło z powodu sukcesu. Gorzej, kiedy zniknęło
w zapomnieniu. Cóż, już nie smęcę dłużej o tym czasie; każdy wie że pędzi jak szalony,
także do rzeczy!

STYCZEŃ / Zafarbowałam włosy na bardzo ciemny brąz.

Świętowałam rocznicę związku z Arturem. 
Piliśmy szampana i rozmawialiśmy o wszystkim,
 co do tej pory przeżyliśmy razem. Nie była to wyszukana 
kolacja w drogiej restauracji, a ja czułam się chyba najbardziej
wyjątkowo, jak tylko może czuć się kobieta w takim dniu! 


Nowy członek rodziny - Tosia. 
Najpierw była uroczym maleństwem, a teraz jest ciężkim słodziakiem. 
Od tamtej pory nie wyobrażam sobie życia bez tej kochanej psiny. 


LUTY/ Obcięłam włosy z długości do pasa - na długość do ramion.


W Walentynki byliśmy z Arturem w kawiarni. 
Później zamówiliśmy pizzę, gdzie w zamówieniu poprosiłam 
o napisanie na pudełku "Będziesz moją walentynką?:*"
Myślę, że walentynki spędzone na jedzeniu, to najlepsze walentynki haha :D


MARZEC/ Przygotowania do ślubu i wesela mojej kuzynki, Patrycji,
z którą spędziłam całe swoje dzieciństwo, a teraz miałam być jej świadkiem!

Pierwsze współprace blogowe (Krakvet, wydawnictwo Kaktus) 
i instagramowe (Liblu, Promees) oraz rozpoczęcie pracy z kosmetykami firmy Oriflame.



KWIECIEŃ/ Moje 18. urodziny - wreszcie. Organizacja całej imprezy.


Ślub Patrycji i Miłosza. Ja jako Pani Świadek  i mój James Bond! :D


MAJ/ Balony nad Krosnem i wycieczka nad wodospady.



CZERWIEC/ Koniec roku szkolnego. Egzamin zawodowy.
Spotkanie z rodziną Artura z okazji 45 rocznicy ślubu Jego dziadków.


LIPIEC/ Wakacje w Gdyni z Arturem ♥

Zaraz po powrocie z Gdyni - wyjazd do Wuppertalu (Niemcy).

Irrland Freizeit Park, Zoo, Ogród Botaniczny, Tetraeder w Bottrop, Zamek w Solingen

Pierwsze od dawna paznokcie hybrydowe. (post o całej reszcie pojawi się niebawem :))


Z powrotem rozjaśniłam włosy.


SIERPIEŃ/ Wycieczki z Arturem, najczęściej nad wodę,
za każdym razem w stroju kąpielowym i ani razu nie udało mi się pływać!:D


WRZESIEŃ/ Nowy rok szkolny, nowe postanowienia "będę się uczyć" 
(które nie zapeszając spełnia się całkiem nieźle).
EDIT: Powyższe zdanie pisałam w październiku...


PAŹDZIERNIK/ Minął jakoś bez większych wydarzeń. 
Pogoda dawała w kość, trochę chorowałam i to na zmianę z Arturem.


Zostałam zaproszona do grupy Polish Bloggers Snap.
EDIT: To również pisałam w październiku, w grupie już mnie nie ma, a końcówkę pobytu wspominam niekoniecznie pozytywnie :D


Artur za moją namową spróbował bawić się fotografią.

LISTOPAD/ Namówiłam Artura na halloweenowy makijaż (nie uwieczniłam :/ )
Spędziliśmy razem święto Wszystkich Świętych, odwiedziliśmy rodzinę.

Urodziny Artura. Kupiłam Mu bluzę ^^
Jakiś wysyp współprac - Dresslily,Zaful,Bonprix,Rosewholesale, Nastydress'.
Wszystkie firmy, z którymi współpracowałam możecie sprawdzić tutaj<

Zaczęłam nosić okulary! :D


GRUDZIEŃ/ Mikołajki i nasza mała tradycja - wycieczka do Rzeszowa 
na zakupy. Wpadamy w szał prezentów i kupujemy je dla siebie i bliskich :)
Sama zaopatrzyłam się tam jedynie w kolejną parę spodni :D

Pod choinkę dostałam wymarzony aparat - Canon EOS 1300D
z dwoma obiektywami i statywem oraz xboxa 360 :)

Zapraszam na mojego foto instagrama: Tu focę ja

Ogólnie spędziłam chyba najlepsze święta w swoim życiu, a teraz z niecierpliwością wyczekuję
Sylwestra (mam nadzieję, że zdąży dolecieć do mnie sukienka z rosewholesale...). Pozostaję też
pełna nadziei na nowy rok, ruszam w niego z nowym sprzętem, czystą głową, a jednak pełną
pomysłów i nie mogę się doczekać kiedy w końcu się ziszczą! Planuję też post z postanowieniami,
w którym też chciałabym podsumować te zeszłoroczne :) A Wy? Jak spędziliście swój 2016?

Buziaki ;*

7 comments:

  1. To świetnie, że spędziłaś tak dobrze ten rok. Oby następny też taki był :) x

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Mnóstwo pięknych, uśmiechniętych zdjęć - lubię takie!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - propozycje sylwestrowe;)

    ReplyDelete
  3. Życzę miłego sylwestra. :)
    Podoba mi się taki 'przegląd' roku :)
    BLOG
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  4. Też sądzę, że Instagram to dobre miejsce na powspominanie sobie tego co było :) Fajnie mi się czytało Twoje podsumowanie :) Myślę, że niedługo i u mnie, też się takie pojawi ;) No i witam wśród posiadaczy xboxów! :D

    ReplyDelete
  5. Dla mnie ten rok był dość trudny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    ReplyDelete
  6. Jeju super post! Wlasnie bede zabierać sie za swoje podsumowanie roku na dniach i juz wiem jak to fajnie zrobic, zainspirowalas mnie :) widze ze mialas super rok, zycze Ci aby kolejnybyl jeszcze lepszy! Zdrowka, szczescia z chlopakiem, wiecej wspolprac i powodzenia z blogiem. Super prezenty dostalas! Buziaki kochana

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Rok widać pełen miłości udany! :)
    Co do lustrzanki to właśnie sama miałam się w nią zaopatrzyć, nie teraz ale ogólnie więc dawaj znać jak się sprawuje :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥