July 24, 2016

MY HOLIDAYS part1 / GDYNIA


Cześć!
Zacznę od tego, że w sobotę ok. godziny 17 wróciłam z Niemiec. Później przyjechał Artur i zabrał mnie do siebie. Dzisiaj w zasadzie też cały dzień spędziliśmy razem, więc dopiero teraz mogę sobie (mówią wprost) siąść na tyłku :D Ostatni czas w moim życiu spędziłam na prawdę szybko, ciekawie i raczej się nie nudziłam:D Jako że wyjazdów trochę było, to pomyślałam, że warto zrobić taką 'wakacyjną serię', żeby Wam o nich opowiedzieć. Dlatego dzisiaj trochę o wyjeździe do Gdyni:)

Zacznę od tego, że tydzień przed wyjazdem mój genialny chłopak postanowił... skręcić sobie kostkę. Było to dla nas niemałe utrudnienie, ale jakoś daliśmy radę. Najgorzej chyba było w pociągu, kiedy wszystkie miejsca w przedziale były zajęte, a jechaliśmy z drugiego końca Polski (jakieś 14h drogi).













Tutaj z Jagodą (narzeczoną brata Artura) postanowiłyśmy zrobić Syrena z mojego
 ukochanego, co niestety nie do końca się udało, haha, ale było warto!:D






Byliśmy też w Rivierze (galerii handlowej w Gdyni), gdzie kupiłam sobie kilka ładnych rzeczy, z którymi zrobię pewnie osobny post podsumowujący, postaram się przygotować jakieś fajne stylizacje i może zrobię je w formie filmu :) Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie! Kolejna część serii już niedługo, a ja tymczasem biorę się za ogarnianie szablonów, bo jestem daleeeko, daleko w tyle:D

Buziaki!:*


4 comments:

  1. Prześliczne zdjęcia, uwielbiam takie podróże ! Pięknie razem wyglądacie!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  2. zazdroszczę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  3. Gdynia jest śliczna, bywam tam często na obozach ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥