DENKO #1 - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

DENKO #1

by - 4:38:00 AM



Hejka!
Przychodzę dzisiaj do Was z majowym denkiem, czyli prezentacją moich ostatnio zużytych kosmetyków i trochę się o nich wypowiem. Mam też przygotowane zdjęcia do ulubieńców, ale to już w innym poście:>

1. Tonik optimals / oriflame / 16,99zł

Opis w katalogu: Tonik łagodzący do cery suchej/wrażliwej - Po oczyszczeniu mleczkiem przetrzyj skórę kojącym tonikiem zawierającym opatentowaną technologię Lingon 50:50. Przygotowuje skórę na nałożenie kremu na dzień lub na noc.

Moja opinia: Nie odczułam specjalnie 'ukojenia' skóry po przemyciu jej tonikiem. Lubiłam zmywać nim makijaż, jednak mimo że jest do cery suchej/wrażliwiej sprawiał wrażenie wysuszania. Dlatego też używałam dodatkowo kremu na noc (co prawda o tym też informuje producent). Oriflame zazwyczaj poleca produkty seriami, tak też jest w tym wypadku. W "pakiecie" tego kosmetyku można zamówić mleczko oczyszczające (16,99zł), krem CC z filtrem SPF20 (34,99zł), emulsję ochronną do twarzy z filtrem SPF30 (29,99zł) oraz kremy na dzień i na noc (po 29,99zł). Sama zapatruję się teraz na w/w mleczko oczyszczające. Wydaje mi się, że bardziej przypadnie mi do gustu.

Ogólna ocena: 2,5/5
Czy kupiłabym ponownie? : NIE

2. Dream Cream / Oriflame / 5,99zł
Opis w katalogu: Krem do rąk Dream Cream - Krem, który działa jak sen! Nawilża i chroni skórę dłoni, dzięki zawartości olejku ze słodkich migdałów i witaminy E. Poręczny rozmiar - idealny do torebki.


Moja opinia:  Ja kupiłam ten kremik po promocyjnej cenie - 1,59zł za jeden, więc były to dosłownie grosze. Mimo że pokazuję je w denku,jeszcze się nie skończyły - są mega wydajne,bo używam ich już dłuższy czas. Dodatkowo faktycznie świetnie nawilżają dłonie, a do tego pięknie pachną. No i jest genialny do każdej kobiecej torebki!:)

Moja ocena: 5/5
Czy kupiłabym ponownie: TAK

3.Szampon Gliss Kur Hair Repair /
Schwarzkopf / 12-15zł

 Opis producenta: Szampon Gliss Kur Liquid Silk - nadaje matowym i łamliwym włosom miękkość i intensywny połysk. Wyjątkowa formuła z płynnymi proteinami jedwabiu, wygładza powierzchnię włosów – dla włosów jak jedwab. Formuła z kompleksem płynnej keratyny precyzyjnie regeneruje uszkodzone partie włosów oraz wypełnia ich pęknięcia.

Moja opinia:  Zgadzam się w pełni z opisem od producenta. Od pierwszego opakowania stał się moim ulubionym szamponem. Teraz kupiłam podobny z serii dla bardzo zniszczonych włosów i mam nadzieję, że równie mi się spodoba. Po umyciu tym szamponem moje włosy są miękkie, 'sypkie', a w dodatku ślicznie pachną. Czego chcieć więcej?

Moja ocena: 5/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK!

4.  Odżywka Nature Secrets / Oriflame / ok.8zł

 Opis w katalogu: Pachnąca odżywka o kremowej konsystencji zawiera proteiny pszenicy, które wzmacniają włosy oraz odżywiający olejek z kokosa. Dzięki nim włosy suche i zniszczone stają się delikatne w dotyku, gładkie i nabierają zdrowego połysku.

Moja opinia: Kolejny produkt,o którym producent mówi faktyczną prawdę. Odżywkę nakłada się na umyte włosy, trzeba ją wmasować w skórę głowy i potrzymać na włosach 3minutki. Przyznam się, że nie zawsze chce mi się ją trzymać, haha. Ale i bez tego działa genialnie, włosy są bardzo fajne w dotyku, mięciutkie i cudownie pachną kokosem <3!

Moja ocena: 5/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK!

5.Paletka do konturowania / wibo / ok.13zł


Opis od producenta: W skład palety do konturowania twarzy Wibo 3 Steps wchodzą:
- Rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin.
- Bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy.
- Róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną. Daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.

Moja opinia: Nie jestem fanką błyszczącej twarzy, więc rozświetlacz używam bardzo malutko. Podobnie jest z różem, bo także ma świecące refleksy. Mimo wszystko zawsze się przydaje. Bronzer to mój hit, jest w idealnym dla mnie kolorze. Niezbyt pomarańczowy, fajny, chłodny brąz, w dodatku matowy. Oprócz tego paletka nadaje się do torebki, czy na podróż.Jest malutka i posiada lusterko.

Moja ocena: 4/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK (ale tylko ze względu na bronzer)

6. Mascara Volume Blast / Oriflame / ok.30zł


Opis w katalogu: Pogrubiający tusz ze szczoteczką zbierającą każdą rzęsę. Kremowa formuła i system Bold Boost Wax gwarantują perfekcyjne rozdzielenie rzęs, równomierne pokrycie i 24X większą objętość.

Moja opinia:  Faktycznie jest to jeden z moich strzałów w 10 jeśli chodzi o oriflame. Cena jak dla mnie jest za wysoka,dlatego poluję na promocję :) Jeśli chodzi o pogrubienie - nie odczułam,ale rzęsy świetnie rozdziela i daje większą objętość. Muszę też zgodzić się z równomiernym pokryciem. Ogólnie na prawdę fajnie się sprawdza, efekt jest naturalny, a zarazem widoczny. Bardzo go lubię:) Jeszcze jednym minusem jest na pewno fakt, że nie jest raczej bardzo wydajny. Mam wrażenie, że już mi się kończy, a używam go ok. miesąc.

Moja ocena: 4/5
Czy kupiłabym ponownie: TAK (ale tylko na promocji)

7. Krem do stóp Feet Up / Oriflame / ok.17zł
Opis w katalogu: Idealnie pieści i chłodzi stopy. Intensywnie nawilżający krem do stóp z kiwi i miętą pochłania szybko martwy naskórek, aby pozostawić skórę stóp miękką, gładką i odświeżoną.

Moja opinia: Ten produkt również kupiłam w promocji, za 9,99zł wraz z pilnikami do paznokci i mydełkiem złuszczającym. Osobiście produkt bardzo przypadł mi do gustu i często jest na promocji. Mimo wszystko uważam, że cena 17zł za taki kremik to nie jest dużo - ze względu na jego działanie i wydajność. Mam go już ok. 3miesięcy i nadal sporo go tam jest. Nakładam go zazwyczaj po kąpieli, przed snem i wchłania się fajnie przez całą noc. Wstając rano moje stopy faktycznie są świeże, miękkie, delikatne. W dodatku ten zapach kiwi i mięty... marzenie!

Moja ocena: 4,5/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK

8.Krem BB / under twenty / ok.10zł
Opis od producenta: Potwierdzona MULTIFUNKCYJNOŚĆ KREMU*:
równomiernie nawilża: 81%
wygładza skórę: 96%
maskuje niedoskonałości: 85%
długotrwale wyrównuje koloryt skóry: 74%
nadaje naturalny wygląd: 81%
*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami.
Stosowanie: nanieś krem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i rozprowadź delikatnie, wklepując go opuszkami palców.

Moja opinia: Nawilża - na pewno i zdecydowanie tak. Maskuje - u mnie nie do końca, ale po nałożeniu pudru, faktycznie cera wyglądała schludnie i czysto. Wyrównuje koloryt skóry - z tym też się zgodzę, ponieważ od słońca mam piegi, a po kremie BB są duuużo mniej widoczne, jakby rozjaśnione. Naturalny wygląd? Jak najbardziej. Używałam go jednak ze względu na działanie antytrądzikowe, bo na prawdę bardzo mi pomógł!:) No a kolejnym plusem jest śmieszna cena,jak dla mnie, oraz ogólnodostępność, bo ja kupiłam go w zwykłym supermarkecie:)

Moja ocena: 5/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK!


9. Beauty Blender / Oriflame / ok.20zł


Opis w katalogu: Wygodna gąbka do makijażu z wąskim końcem do precyzyjnego rozcierania. Idealna do nakładania podkładu, korektora oraz korygowania błędów popełnionych w trakcie malowania się. Może być używana na sucho i na mokro. 

Moja opinia: Odkąd ją kupiłam (zresztą znowu na promocji - za 5zł!) jest moim must have'm. Uwielbiam z nią pracować. Kiedyś nakładałam nią podkład na sucho, teraz robię to na mokro i jakoś bardziej pasuje mi ten sposób. Łatwo się ją czyści. Jest w ślicznym, fioletowym kolorze. Ma fajny kształt,dobrze maskuje niedoskonałości nawet średnio kryjącym podkładem. Słowem - uwielbiam ją!

Moja ocena: 5/5
Czy kupiłabym ponownie?: TAK! (nawet za20zł)

No i to wszystko, co chciałam Wam pokazać w tym denku :)
Używaliście któregoś z tych produktów?
Zaciekawił Was któryś kosmetyk?

Dajcie znać w komentarzach!

Buziaki!:*  

You May Also Like

8 komentarze

  1. Wiele z tych produktow nie znalam :) ale np mialam sszampon gliss kur i wgle nie bylam zadowolona :( wszystko po prostu zalezy od wlosow wiadomo, fajnie ze Tobie sie sprawdzil :) ciekawi mnie ten beauty blender, ja swoj kupiłam w Avonie i nie byłam również zadowolona ze względu na to , że strasznie wchłaniał. Twój z Oriflame ma fajny kształt :) pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Słyszałam o tych produktach, ale nie miałam jeszcze okazji wszystkich przetestować. Używałam raz tego szamponu z Schwarzkopf i niestety spisał się fatalnie :/ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne produkty ;) beauty blender jest świetny ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  4. Zapraszam zatem do zakupu - pamiętaj, że tylko teraz na hasło podane w allegro dostaniesz prezent gratis :) Rzeczy są dosłownie za grosze więc szkoda nie skorzystać! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kiedyś używałam szamponów z Scharzkopf, ale już dosyć dawno. Przymierzam się na pewno do zakupu beauty blendera ;) Przy okazji masz świetne paznokcie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Żadnego z tych produktów niestety nie miałam, ale przyznam, że strasznie podobają mi się Twoje paznokcie :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  7. Często zamierzam zrobić denko ale drażnią mnie te puste opakowania :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  8. Dawno już nie czytałam żadnego tego typu posta :D

    Mój blog (klik) :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥