Waterfall trip - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

Waterfall trip

by - 8:13:00 PM

Heej!:)
Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka zdjęć z naszej ostatniej wycieczki. Razem z Mamą, rodzeństwem i moim chłopakiem pojechaliśmy do miejscowości Wisłoczek. Chodziliśmy sobie wzdłuż rzeki, podziwialiśmy prześliczny wodospad. Na górze było pole namiotowe, chatka szeryfa i miejsce na ognisko, więc przewiduję, że jeszcze kiedyś się tam zjawię, pewnie z namiotem właśnie :D 

buty - adidas
spodnie - h&m
koszulka - house
kurtka - nn




A tutaj szeryf na swoim rumaku, hahah :D

Było bardzo fajnie, ogólnie uwielbiam wszelakie wycieczki, więc świetnie się bawiłam! Zawsze jestem prze szczęśliwa, kiedy mogę coś zwiedzić, obejrzeć, odpocząć, zwłaszcza w towarzystwie mojej drugiej połówki:)

No i to tyle, zostawiam Was z tym pięknym widokiem i zabieram się za zaległe szablony:)
Buziaki!:*

You May Also Like

6 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :*! Na niektórych jesteś łudząco podobna do mojej koleżanki ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  2. piękne zdjęcia!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. ostatnie zdjęcie - piękny widok! /Karolina

    ReplyDelete
  5. Piękne widoki! Zazdroszczę :)
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥