May 30, 2016

GIVEAWAY





Cześć!
Przygotowałam dla Was mały, losowany konkurs :)! Do zdobycia są, ostatnio bestseller'owe, kolorowanki od wydawnictwa Kaktus. Zwycięzców będzie tyle, ile książek- czyli dwoje. A zasady jak zawsze banalnie proste !
ZASADY:
♥ Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
♥ Wrzuć baner konkursowy u siebie
 !!jeśli masz kilka(naście) podobnych banerów w ramce bocznej - mój wrzuć w poście!!
 ♥ Skomentuj ten post z informacją, że bierzesz udział oraz dopiskiem którą książkę wybierasz w razie wygranej.




Jeśli nie możesz się zdecydować, ułatwię Ci to krótkimi opisami książek:
 ,,Milion Kotów" - Pulchniutkie koty. Uśmiechające się koty. Koty w autobusach, pedałujące na rowerach, grające na instrumentach, pykające fajkę albo drzemiące szczęśliwie obok siebie… Mnóstwo kotów do kolorowania i pokochania! Miłośnicy tych wspaniałych zwierząt odnajdą w tej książeczce czyste szczęście – dziesiątki szczegółowych rysunków, gotowych, by pokryć je kolorem. 
 ,,Nie ma jak w domu" - W tej niezwykłej książeczce znajdziesz mnóstwo rysunków przedmiotów codziennego użytku. Znajdziesz je w każdym domu – od zdobionych drzwi poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia aż po… złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głę boki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej.

Ten sam konkurs toczy się na instagramie, gdzie zasady dostosowane są do tamtejszych warunków :D Jeden zwycięzca zostanie wyłoniony stąd, a drugi właśnie z instagrama :) Wyniki 10 czerwca (w piątek) zarówno na instagramie, jak i facebooku, oraz tutaj.

PS. Jak Wam się podoba nowy szablon? 
Bardziej, czy może mniej od poprzedniego? 
Dajcie znać w komentarzach!

Powodzenia, buziaki! :*


8 comments:

  1. Te książki do kolorowania wyglądają świetnie. Mam podobną, dlatego nie będę odbierać szansy innym ;) A do obserwowanych zaraz twojego bloga dodam i tak, ba jest ciekawy i przejrzysty :D

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Powodzenia wszystkim!
    Ja tym razem odpuszczę,bo mam książki tej serii! :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Powodzenia każdemu kto weźmie udział, a nowy wygląd bloga od razu rzucił mi się w oczy i jest super :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hejka, zostaję na dłużej i mam nadzieję, że ty takze u mnie zostanisz. Pozdrawiam

    P.S Świtny blog i super wygląd

    ReplyDelete
  5. Świetny nowy wygląd bloga, moja droga :) A co do giveawaya to też już mam podobne książki od Kaktusa, także nie będę zabierać szansy innym ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. A ja nie lubię kotów. A kolorowanek jeszcze nie zaczęłam 'stosować'.
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  7. Ojej opis kotów mega! :) niestety takie kolorowanki szybko mnie nudzą :/

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Biorę udział :) Książka "Milion kotów"

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥