10 things what make me happy! - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

10 things what make me happy!

by - 9:25:00 PM



Hejka!
Dzisiaj stwierdziłam, że napiszę coś o sobie. Dodatkowo pomoże mi to w odszukaniu radosnych i dobrych rzeczy w życiu, zamiast skupiać się na sprawach negatywnych :) Polecam Wam też zrobić sobie taką listę! Do dzieła! :D




1. Moja rodzinka.
Chociaż często bywa też powodem smutków, kłótni - no wiadomo jak to jest w domach - to i tak przysparza mi wiele uśmiechu na twarzy! Możecie to nawet zaobserwować na moim snapie (paulaflacko). Mając trójkę rodzeństwa ciężko jest się smucić i nudzić :D



2. Mój chłopak.
To raczej oczywiste, że miłość zawsze polepsza humor. W dodatku Artur podnosi mnie na duchu nawet w najcięższych dla mnie momentach i znajduje ścieżkę tam, gdzie ja nie widzę kompletnie żadnej drogi do wyjścia. W dodatku potrafi wygłupiać się nawet, jeśli w głębi duszy jest mu źle (co nie zawsze jest dobre), potrafi mnie rozweselić w każdej sytuacji.


3.Moje zwierzaki.
W tej chwili w domu zrobiło mi się ZOO :D Mam dwa kociaki, dwa pieski i królika, haha. Potrafią się cieszyć nawet z faktu, że ktoś rzuci im kawałek zgniecionego papieru! Potrafią skakać z radości, kiedy wracam do domu ze szkoły. Zwierzątka to są jednak niesamowite!:D



4. Wy!
Kiedy wchodzę na maila albo na bloga, żeby zobaczyć co słychać i czytam przeróżne miłe słowa od Was, to jak miodek na moje serduszko, haha :D Dziękuję Wam za to ogromnie!:)


5.Szkoła.
I to raczej oczywiste, że nie mam tutaj na myśli lekcji matmy, czy polskiego :D Chodzi mi raczej o znajomych w klasie. Zawsze ktoś powie coś śmiesznego, z czego mogę śmiać się całą lekcję - nawet kiedy przyszłam ze zrujnowanym humorem:)




[tu już zaczynają się schody, bo nie wiem co napisać!]
6.Muzyka!
Tutaj nie chodzi mi o smutne, dołujące jeszcze bardziej kawałki (których zbyt często słuchamy w takich momentach), a o piosenki, które faktycznie przypominają nam o dobrych chwilach, momentach. Dla mnie np. takimi piosenkami są Chwile Jak Te, czy Kamień z napisem LOVE (pierwsze co przyszło mi na myśl:>).



7.Spacery, przyroda.
Bardzo lubię odizolować się od społeczeństwa, pójść do lasu i oglądać jak tętni on własnym życiem. Wszystko tam dzieje się wolniej, nikt nigdzie się nie spieszy i wszędzie jest tak dużo czasu, którego sama mam odrobinę zbyt mało.



8.Małe dzieci.
Raz, pamiętam, zabrałam z Arturem moją siostrę i pojechaliśmy do parku z placem zabaw. Obkupiliśmy się po uszy słodyczami i siedzieliśmy tak na ławce, objadając się nimi. Patrzyliśmy na małe dzieciaki, jak cieszą się z tego, że mają piasek w butach, albo że w piaskownicy urosła stokrotka! Później dubbingowaliśmy ich rozmowy i śmialiśmy się jak głupki:D Małe dzieci są niesamowite, beztroskie i szalenie szczęśliwe.



9.Głupie memy i filmiki.
Chyba nie ma na świecie osoby, której nie rozśmieszyłby do łez upadek blondynki, która potknęła się o własne nogi, albo chomika, który nie może wejść po drabince. Jest tego pełno i uwierzcie - można się popłakać ze śmiechu! Tak samo jest z memami, kwejki, besty i inne takie, a także moja ulubiona stronka - bezlitosne!



10. Spełnianie się.
Mówię tutaj o spełnianiu swoich marzeń, realizacji celów. Zobaczycie to dopiero, kiedy po jakimś czasie przejrzyjcie listę takich celów i zobaczycie ile z nich udało Wam się skreślić. Tylko że nic nie dzieje się samo i z przypadku, więc żeby cokolwiek wykreślić, musicie dać z siebie jak najwięcej!


A Wy? Co Was uszczęśliwia najbardziej?:)

You May Also Like

13 komentarze

  1. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Post jest świetny! Co mnie najbardziej uszczęśliwia? Spełnianie swoich celów, możliwość tańczenia, mój piesek.
    Zdjęcia i nowy design cudowne!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
  3. Super post :) Lubię czytać Twoje wpisy :)
    Mnie przede wszystkim uszczęśliwia rodzina i przyjaciele, bez nich byłoby strasznie nudno :(

    http://bynola.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  4. Super post ja najbardziej cieszę się jak wrócę do domu i mój kot na mnie już czeka;) zapraszam do siebie:)
    agniesia123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Słodziachnie wyglądacie razem i rodzinnie i z chłopakiem :D A co do takich moich "uszczęśliwiaczy" to było by podobnie do Ciebie minus parę Twoich rzeczy i plus moich :D

    Nowy post na blogu ♥ (klik)

    ReplyDelete
  6. Haha, ja też mam małe zoo w domu, mam rybki i cztery koty :D
    Mi szczęście sprawiają przyjaciele, koncerty, muzyka...w sumie mogłabym wymieniać i wymieniać :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jejku śliczny blog! Bardzo fajny post, obserwuje i dziękuje za życzenia :))

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  8. Rodzina i chłopak ;D
    swietny i ciekawy post :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przyjemnie czyta się taki post.U mnie na pierwszym miejscu również rodzina.Pozdrawiam :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajny pomysł na wpis :) Masz fajny styl pisania :)
    Poklikasz w link z kurtką ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    ReplyDelete
  11. Super pomysł, fajnie się czytało. U mnie jedno z najwyższych miejsc zajmują książki :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    ReplyDelete
  12. mnie najbardziej uszczęśliwia mój pies oraz moi czytelnicy ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥