SPOSÓB NA PREZENT. - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

SPOSÓB NA PREZENT.

by - 2:12:00 PM

Cześć kochani!
Dzisiaj będzie po trochę o wszystkim:) Na wstępie chciałam Was też zapytać jak podoba Wam się nowy szablon? Jest chyba przejrzyściej, chłodniej (jak na zewnątrz o tej porze) i minimalistycznie. Bo na to właśnie tym razem postawiłam :D





Zacznę od zmiany dotyczącej mojej pracy dla Was. Chodzi naturalnie o szablony. Wykonuję je z wielkim zaangażowaniem, zajmuje to trochę czasu i wcale nie jest to takie hop-siup, jak niektórym się wydaje. Dlatego właśnie, kiedy później chcę odwiedzić blogi, którym taki szablon wykonałam - jest mi bardzo przykro i jestem trochę zła. Blogi nie istnieją, albo ich ostatni post jest dodany w sierpniu. Wniosek jest bardzo prosty : nie szanujecie mojego czasu i pracy (naturalnie nie wszyscy z Was). Postanowiłam jednak mimo wszystko coś na to zaradzić:)

Jako że niedługo kupię nowy aparat, pomyślałam, że mogłabym sobie pomóc i zbierać pieniążki na lampy, obiektywy, filtry, czy statyw. No i z tym właśnie łączą się teraz moje szablony. Niestety (lub stety :D) powiedziałam sobie, że nie będę marnotrawić wszystkiego, co tutaj robię. Dlatego za jeden wykonany szablon będzie teraz trzeba zapłacić - aż całe 15zł. Nie wiem, czy będziecie zadowoleni z tego faktu, ani czy zgłoszenia na szablony będą jeszcze wpływać, ale wiem, że chcę spróbować. Wydaje mi się, że 15zł to nie jest majątek (zwłaszcza, że wiem ile ludzie potrafią wziąć za wykonany szablon, poczytajcie w internecie :D).

Chciałabym poznać Wasze opinie:) Chodzi o to, że nawet kiedy spędzę nad Waszym szablonem 6h, moja reklama na Waszym blogu potrwa 2 dni, a później blog zostanie usunięty, ja nadal będę miała te głupie 15zł, które przyda mi się, tak jak wcześniej pisałam, na soft-box'y, obiektywy,itd. Piszcie co o tym sądzicie? Czy uważacie, że to zły lub dobry pomysł?  Może macie jakieś lepsze sposoby, żeby inni szanowali fakt, że poświęcam im sporo swojego czasu?






Przejdę jednak wreszcie do samego tytułu posta. Mój chłopak, Artur, miał urodziny 5 listopada. Z tej okazji bardzo dużo myślałam o prezentach. Nie wymyśliłam nic specjalnego, i nie wszystko wyszło tak jak chciałam, ale pomyślałam, że podzielę się z Wami kilkoma ciekawymi pomysłami, które sami możecie wykorzystać obdarowując swoich bliskich na święta :)

FILM
Już od dłuższego czasu miałam ten pomysł w głowie. Bardzo lubię kręcić różne filmy, montować je. I to samo może zrobić każdy z Was! Wystarczy pomysł i chęci, bo program do montażu nie jest wcale taki trudny i skomplikowany, jakby się mogło wydawać, a ściągnąć go możecie na chomikuj.pl. Polecam Camtasia Studio :) Dla Artura nagrałam film, dorzuciłam zdjęcia, życzenia i muzykę. Chciałam też wkręcić tam krótkie filmy z życzeniami od jego rodzinki, przyjaciół - no ale właśnie to jest ta część, która mi nie wypaliła :D Pokażę Wam 1 część tego filmu, którą wrzuciłam mu na facebook'a, haha :D Resztę widział tylko On :)
 


LISTY
Napisałam Mu też 10 listów na różne ,,okazje", typu Otwórz, kiedy... będziesz smutny, nie będziesz mógł zasnąć, będziesz chciał wiedzieć jak bardzo Cię kocham, będziesz na mnie zły, etc. Jest to świetne rozwiązanie na prezent zwłaszcza dla kogoś, kto gdzieś wyjeżdża na długo:) Z takimi listami na pewno o Nas nie zapomni :D


 
NASZYJNIK
Na swoje 17 urodziny dostałam od Arturcia naszyjnik z nieskończonością. Traktuję to trochę jak taki 'znaczek' - jestem czyjaś :D Stwierdziłam więc, że chcę, żeby On też miał coś takiego :) Myślałam o serduszkach, albo puzzlach - jedna część dla Niego, druga dla mnie. Później myślałam, żeby kupić mu identyczny naszyjnik, jak mój - nawet nie macie pojęcia jak znaleźć coś takiego, ale w męskim stylu. W końcu zdecydowałam się i kupiłam osobno łańcuszek i zawieszkę z literką ,,P". Teraz ma na szyi informację "Jestem Pauli!", haha :D W dodatku miałam ogromne szczęście, bo szukałam takiej zawieszki w całym mieście i w ostatnim jubilerze była ostatnia taka literka:D Ogólnie naszyjnik to bardzo uniwersalny prezent:) Możecie go sprawić zarówno rodzicom, przyjaciołom, jaki i drugiej połówce!




SŁODYCZE
Z okazji dnia chłopaka dostał ode mnie coś, co uwielbia chyba każdy :D Pudło słodyczy! Pełno krówek, żelek, batonów i czekolad:) No cóż, a Artur, jak to Artur, zjadł wszystko w ten sam dzień, haha :D Jest to kolejny prezent, który jest mega uniwersalny, a zarazem zadowoli każdego! :D Bo kto nie lubi słodyczy?




CHMURA WYRAZÓW
To z kolei jest bardzo prosty i oryginalny prezent, który stoi u Artura na półce również od dnia chłopaka:D Niestety nie pokażę Wam jak wyglądała, bo nie mam pojęcia czy ją gdziekolwiek zapisałam. W każdym razie wypisałam tam trochę zalet Artura, np. kochany, uroczy, dobry, misio, słodki, wspaniały, perfekcyjni, itd. A wszystkie te słowa były ułożone w serduszko. Na dole po obu stronach dokleiłam nasze zdjęcia i wszystko bardzo fajnie się prezentowało. Poszłam do fotografa, wywołałam to zdjęcie, włożyłam do ramki i prezent gotowy :D Myślę, że to całkiem efektywny pomysł na prezent, dla kogokolwiek i z jakiejkolwiek okazji. Wkleję Wam tutaj linki do stron, na których taką chmurę można zrobić:)

Co uważacie o 15zł za szablon?
Czy podoba Wam się nowy 'wystrój' bloga?
Co sądzicie o prezentach, które dotychczas sprawiłam Arturowi?
Może skorzystacie z któregoś, obdarowując bliskich na mikołajki/święta?
Buziaki! ♥

You May Also Like

19 komentarze

  1. nowy wgląd bloga świetny, chociaż tamten poprzedni też mi się strasznie podobał! :) co do opłaty za szablony - zdziwiłam się, że wcześniej nie brałaś za to kasy! taki talent i praca za darmo? no co Ty! Jak dla mnie śmiało bierz kasę, robisz to dobrze, więc czemu nie?? a 15 zł to żadna kasa za takie coś. sama może się zastanowię :D

    pomysły na prezenty też spoko!

    pozdrawiam! :)

    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  2. Ta chmura to super pomysł :) !

    ReplyDelete
  3. Moim zdanie to płacenie jest dobre bo ktos bedzie szanował to co robisz :)

    Pojawił się nowy post na Official Patty ! :)

    ReplyDelete
  4. Te listy to super pomysł :D
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  5. Świetne pomysły ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż

    ReplyDelete
  6. Świetny wygląd bloga! Co do tych zmian - zrobiłaś mi już wygląd tylko nie jest zrobiony na blogu (wysłałam e-maila) i teraz moje pytanie - mam zapłacić?
    Właśnie jako prezent dla przyjaciółki zrobiłam listy. Ogromnie się cieszyła!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie,nie :) Złożyłaś zamówienie, kiedy jeszcze tej zmiany nie było, więc u Ciebie jest wszystko po staremu;)

      Delete
  7. Desing jest świetny, uważam że twoj pomysł jest na prawdę dobry. Jeśli chodzi o prezenty to również robiłam te listy ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sądze że 15 zł za szablon nie jest dużą kwotą :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dobry pomysł!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  10. Super post!
    Zapraszam do mnie :)
    http://bynola.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great post
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  12. Z tymi listami to świetna sprawa <3

    ReplyDelete
  13. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    ReplyDelete
  14. Chmura z wyrazów jest bardzo oryginalna , super pomysł :)
    colorss-of-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    ReplyDelete
  16. Powodzenia w zbieraniu kochana! :*
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Liczę na Twoje kliki, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  17. prześliczne zdjęcia! a słodycze to klasyk na prezent :P
    Blog♥klik

    ReplyDelete
  18. Super pomysły,a słodycze to każdy lubi

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥