September 5, 2015

Sposób na szkołę & LBA 2 !


Cześć !
   Wybaczcie, że posty pojawiają się tak rzadko, ale ciężko mi sobie wszystko zorganizować. Szkoła, znajomi, rodzinka, dom, chłopak, i tak sobie po prostu to wszystko leci i ucieka przez palce. 
   W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać jak przygotowałam się do szkoły. Jako, że nie prowadzę zeszytów, tylko segregator, pomyślałam, że być może będzie to dla Was ciekawe.Oprócz tego połączę to z LBA, do którego nominowała mnie Sandra, dlatego że jest sporo pytań, które nawiązują właśnie do szkoły :) Także do dzieła ! :D






Tak wyglądają moje segregatory :) Kupiłam je w empiku, z tego co pamiętam jeden kosztował 13zl, a drugi 17zł. Aktualnie do szkoły noszę ten w kwiatuszki ^^ Dodatkowo jest to jakby stała kolekcja w empiku, więc są one tam dostępne cały czas.

Teraz pokażę Wam kilka przydatnych gadżetów, żeby w takim segregatorze dobrze się zorganizować:)


1.Kolorowe przekładki.
Kupiłam je na allegro. Jedna paczuszka (5 przekładek i 'spis treści') kosztowała 1zł, z tego też względu wzięłam takie trzy :)


2. Kartki.
No bez nich raczej nie dałabym rady :D W jednym pliku znajduje się 100 kartek, po 20 w każdym kolorze (czerwone,zielone,żółte i niebieskie). Za jeden zapłaciłam jakoś w granicach 2zł. Dodatkowo jeśli wybierzecie 9 bloczków, dziesiąty dostaniecie gratis :) Kupiłam ich właśnie tyle, na allegro. Oprócz tego mam też 200 kartek w linie:) Można je kupić także w papierniczym albo w empiku, ale bez sensu chyba wydawać 10zł za 100 kartek ^^




3. Przekładki samoprzylepne.
Kupiłam je w kauflandzie. Zapłaciłam coś ok. 5zł. Chcę je przyklejać w miejscach z ważnymi informacjami, kiedy będzie zapowiedziany sprawdzian, albo coś w ten deseń :)


4. Skoroszyty.
Również mam je z kauflanda. Cena to chyba 1.50zł za jeden. Mam 5 niebieskich i 5 czarnych, ale czarne kupiłam w Auchan'ie i są znacznie gorszej jakości, są mniej wygodne, więc raczej nie będę ich używać. Kosztowały tam 90gr za sztukę :)

***

Zasadniczym plusem segregatora jest fakt, że możemy mieć dosłownie WSZYSTKO w jednym miejscu:) Mam tam plan lekcji, rozkłady jazdy busów, dzwonki, itp. Zrobiłam sobie miejsce na wpisywanie ocen, zadań, kartkówek, poprawek i innych tego typu spaw. To naprawdę świetna sprawa!




***
Co mam w piórniku?



Piórnik bardzo mi się spodobał w carrefourze, jeszcze jakiś miesiąc przed początkiem roku szkolnego, więc od razu go kupiłam:D Kosztował jakieś 13zł.


kolorowe zakreślacze
(to mój must have, jeśli chodzi o szkołę)
długopis
linijka
ołówek

Jak widzicie - nic specjalnego, chociaż mam tam jeszcze coś ciekawego i coś, co niesamowicie ułatwia szkolne życie!



Malutki plan lekcji, który mieści się do piórnika. Zawsze z drugiej strony piszę sobie rozkład dzwonków, dlatego często jestem pytana 'za ile dzwonek?' haha:D Całość z obu stron obklejam sobie taśmą klejącą, dzięki czemu taki plan w piórniku wytrzymuje ze mną cały rok i prawie się nie niszczy!:)

*♥*♥*♥*

Przejdę teraz do drugiej części postu, czyli LBA. Nie nominuję jednak nikogo, ani nie wymyślę swoich pytań. Postaram się jednak odpowiedzieć w miarę ciekawie na pytania od Sandry !:)

Czy lubisz swoją szkołę?
Wiadomo, każda szkoła ma wady i zalety, ale swoją tak czy siak w miarę lubię :)

Ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
Niebieski - oczy Artura :>

Czy myślisz, że zawodówka ma sens?
Jasne, że ma! Niektórym z dużą trudnością przychodzi nauka. Osobiście uważam, że liceum nie ma sensu:) Dlaczego? Po zawodówce - od razu mamy zawód. Po technikum, mamy dwie opcje - możemy pracować (bo mamy już zawód) lub iść na studia i dalej się uczyć :D A po liceum? Nie mam w zasadzie nic, prócz matury :) Zdanej - lub też nie.

Jakiej muzyki słuchasz/ulubieni wykonawcy?
Ojej,słucham wszystkiego po trochę, dosłownie. Miałam 'fazę' na polski rap, na rap zagraniczny, a później na Justina Biebera, haha. Słuchałam też sporo rocka, alternatywy, czy muzyki hause :D Widzicie więc sporą rozbieżność gatunkową:p Jeśli chodzi o wykonawców; 
Kid Ink, Tyga, Linkin Park, Bring Me The Horizone, Rafi, The sound what you need.

Najfajniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jeju miałam takie genialne dzieciństwo, że jest ich stanowczo za dużo!
Napiszę więc pierwsze, które przyszło mi na myśl. Pod domem stał stary samochód, bez kół i w ogóle. Na dachu miał antenę. Kiedy byliśmy mali z moim bratem, wychodziliśmy na ten dach i śpiewaliśmy do tej anteny, udając, że to scena i mikrofon, haha:D

Czy zdarza Ci się mieć głupawkę? Lubisz ten stan?
Zdarza mi się, chociaż od gimnazjum już dużo rzadziej, haha. Nie lubię, bo śmieję się jak jakaś zdychająca świnka morska *poważnie*, oprócz tego płaczę ze śmiechu i boli mnie brzuch, hahaha.

Jakbyś mogła mieć już na zawsze tyle samo lat, to ile chciałabyś mieć?
Mogłabym już zawsze mieć 16/17 lat! Uważam, że taki wiek to najlepszy czas w naszym życiu :)

Trzy szalone rzeczy, które chciałabyś zrobić w swoim życiu?
Nie wiem czy to szalone, ale whatever :D
1. Zgubić się.
2. Jeździć w nocy wózkiem sklepowym!
3. Pojechać z moim chłopakiem na Chorwację i popłynąć w rejs statkiem"BIBE" :) !

O której najczęściej chodzisz spać?
W wakacje nigdy nie mogę zasnąć, chyba że jestem poza domem. Wtedy jest to zazwyczaj 1,2,3 w nocy. Kiedy już przestawię się na rok szkolny (a trochę to zajmuje) zasypiam jakoś ok.23 :)

Lubisz oglądać seriale? Masz ulubione?
Bardzo, choć nie zawsze mam na to czas. Ulubiony to na pewno Pamiętniki Carrie, skończyłam już cały :< Oprócz tego bankowo American Horror Story, Awkward. No i z telewizyjnych to Na Wspólnej, Pierwsza Miłość i Na Dobre i Na Złe :)

Czy chcesz iść na studia i dlaczego?
Na studia strikte - nie. Dlaczego? Zniechęciło mnie to, co teraz przechodzi mój chłopak dzięki swojemu promotorowi :D Chciałabym pójść na 2letnie studium o specjalizacji fotografia. Jednak myślałam też o  wyjeździe do większego miasta i gdybym znalazła jakąś uczelnię, która naprawdę mocno mnie zainteresuje, mocno bym się nad nią zastanawiała:D

9 comments:

  1. Super! Też lubię niebieski. A ta opcja z segregatorami to fajny pomysł, ciekawe :)

    6odcienimnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mam takie same zakreślacze a piórnik jest genialny! Rozkład dzwonków znam na pamięć!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Rozpiska z dzwonkami się bardzo przydaje bo czasami można zapomnieć o której zaczyna się lekcja po przerwie i się spóźnić jak nie usłyszy się dzownka ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mamy bardzo podobne pismo :D
    Też miałam kiedyś takie karteczki z allegro i o ile dobrze pamiętam były one za grosze :) Teraz już ich nie mam ale były bardzo przydatne.
    Ładny piórniczek masz :D
    W rok szkolny też chodzę spac koło 23 :D

    Nowy post! Official Patty :)

    ReplyDelete
  5. O, mam ten sam piórnik! :D Ja w gimnazjum miałam jeden zeszyt do sześciu przedmiotów, właśnie taki "przekładkowy". To świetny pomysł :)

    ReplyDelete
  6. Pomysł z segregatorem naprawdę praktyczny! :) a taki mały plan lekcji też zawsze robiłam sobie w podobny sposób! <3 i w tym roku też planuję :)
    Dziękuję za odpowiedzi na LBA :D są naprawdę fajne i zabawne, śpiewanie do anteny mnie rozczuliło! <3 a najbardziej zależało mi na odpowiedziach dotyczących zawodówki i studiów bo sama ciągle nie mogę zdecydować co chce dalej robic w życiu... teraz własnie zaczynam naukę w zawodówce (trochę zostałam do tego zmuszona bo za bardzo nie chciałam się dalej uczyć po gimnazjum) nie wiem jeszcze czy to wszystko ma sens ale mam nadzieję że tak. pozdrawiam!! :)

    ReplyDelete
  7. Zawsze zapominam o której jest dzwonek.Super pomysł na pewno skorzystam :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  8. Witaj:) Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło,jeżeli weźmiesz w niej udział i odpowiesz na moje pytania, które są u mnie na blogu http://angelikowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Angelika:)

    ReplyDelete
  9. Fajne pomysły i odpowiedzi do LBA;) Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie, a się odwdzięczę! Na pewno będę tu często zaglądała:)
    mój blog - klik!

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥