Trochę od początku. - Fotografia, grafika, lifestyle ♥

Trochę od początku.

by - 7:43:00 PM


Cześć kochani !♥
Nowy szablon bloga, trochę zmian, no i świeże pomysły. Tak jak możecie przeczytać w zakładce "Kim jestem?" uwielbiam zmiany i nie umiem bez nich funkcjonować - tak więc musiałam zmienić coś także tutaj ^^ Bardzo mi się podoba, jest chyba przejrzyście i miło, zupełnie jakbyście wpadali do mnie na kawę ! :D 


Niedawno (ze 2 tygodnie temu) poszłam ze swoim chłopakiem na małą sesję zdjęciową do Tomka :) Artur trochę krępował się przed aparatem, ale radził sobie świetnie :D Było bardzo śmiesznie i strasznie miło wspominam ten dzień!:) Rezultaty zobaczcie sami ^^




* Osoby poniżej 18 roku życia proszone są o zamknięcie oczu! * haha :D



No, to w zasadzie wszystko. Bardzo mi się podobają, zwłaszcza to, na którym oboje się śmiejemy i wygłupiamy. Strasznie fajna pamiątka, polecam taką sesję każdemu ! :D

♥♥♥

W środę, 8 lipca, my i siódemka Jego znajomych wybraliśmy się na małe wakacje. Wynajęliśmy domek, w którym mieszkaliśmy 3 dni. Był on jakieś 100m od Sanu. Nie mogłam pływać, co trochę psuło mi humor, ale na pewno w żadnym stopniu nie zepsuło mi wyjazdu :D Świetnie się bawiliśmy, tańczyliśmy, świętowaliśmy rozpoczęcie wakacji. Pogoda w pierwszy dzień była naprawdę świetna, ale na miejsce dotarliśmy dopiero ok. 15, więc słabo ją wykorzystaliśmy. W nocy padało, a w pozostałe dni pogoda była średnia, co naturalnie nie przeszkadzało chłopakom w kąpieli :D Pływali nawet w deszczu, haha :D





Cudowna okolica! Naprawdę byłam zachwycona i świetnie spędziłam tam czas :) Szczerze powiedziawszy tęsknię za tym miejscem, ludźmi, wspomnieniami i z chęcią bym to powtórzyła:)! Żałuję, że ten czas tak szybko zleciał :D

8 sierpnia wybieram się z rodziną na Chorwację *jeeju już się nie mogę doczekać!* Tam też bankowo zrobię sporo zdjęć. Aktualnie czekam aż aparat wróci z naprawy i będzie ciekawie^^!

Pamiętajcie, że w zakładce "Szablony/grafika" możecie zamawiać szablony, pytać o cokolwiek zechcecie związanego z html'em, bloggerem, jak coś zrobić itp. Trochę się w tym orientuję i z chęcią Wam pomogę !:) Ostatnimi czasy pracowałam nad dwoma blogami, ale jedna z dziewczyn średnio szanowała mój czas, przez co druga musiała dłużej czekać... Dlatego tutaj też taka mała wiadomość do Was: szanujmy siebie i swój czas, bo niekiedy jest on naprawdę cenny. W takich sytuacjach naprawdę odechciewa mi się robić cokolwiek. W każdym razie owoc mojej współpracy z Igą możecie obejrzeć na jej blogu : 6 odcieni mnie ♥

♥♥♥

A Wy? Jak mijają Wam wakacje? Byliście już gdzieś czy może dopiero planujecie jakiś wyjazd? Pochwalcie się, chętnie poczytam o Waszych planach/wspomnieniach! :) 

Buziaki ! :*

You May Also Like

10 komentarze

  1. Śliczny szablon mi zrobiłaś, moja droga! :*
    Bardzo ładne zdjęcia, mi mijają wakacje świetnie (szkoda tylko, że we Wrocławiu deszcz pada) no i przez to musiałam zrezygnować z wielu zajęć...
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
    6odcienimnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! Super blog, ładnie piszesz po prostu nic dodać nic ująć! <3
    Zapraszam do siebie:
    notnormalgirlblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia! Szczęścia Wam życzę :D
    Ja pracuję,więc nie mam czasu na wyjazdy :P

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia:) Obserwujemy? Daj znać u nas. http://fashiongllam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Słodko razem wygladacie ;) może wspólną obserwacja? Daj znać u mnie

    sialalala96.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia! Ślicznie wam razem :) Miłego pobytu w Chorwacji :) Super szablon :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każde wyskrobane słówko !♥
Thank You for every written word !♥